Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 décembre 2013

Deus bèles canchons

Quanq j'étoais un tiot galibié d'inviron chonc o sis ins, mes parents avoai'te un quarante-chonc tour in picard eq j'avoais granmint tchèr.

I o queques innées, jé m’souvnoais un molet dechl'air et chés paroles, mais mie dech nom d'unne ed chés deus canchons.  Chu l'air ed "In revenant de la Revue" et avuc, din ch'texte, "....din l’rue d’chés Troés Cailloux...." et "....Hotoie.....", ch'est tout ech qu'i m'restoait din m'tète.

Etpi, i o eu intarnéte ; Dech premier keup j'o trouvé, chu "http://lanchron.fr/Nattiez.htm" : "In rvenant d’chez Barnum", canté pèr André Nattiez. Tu voés ches paroles et tu pux acouter.

J'o rvu et intindu étou "Vlo Grand-mére à poussiére", del deuxienme face dech plake ed quanq j'étoais tiot.

Foais ti plaisi ; Acoute à tin tour.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire